Udviklingsmål fra Skoleudviklingssamtalen

Skoleudviklingssamtalen

Skoleudviklingssamtalen er en lovpligtig samtale mellem skolen og forvaltningen. Samtalerne afholdes en gang om året og har til formål at styrke dialogen, den fælles forståelse og samarbejdet om udviklingen på skolen.

Samtalen tager udgangspunkt i skolens nationale data for dansk læsning, matematik, trivsel og elevfravær. Vores seneste skoleudviklingssamtale fandt sted d. 12. oktober 2023. Arbejdet med vores udviklingsområder sker fra skoleåret 23/24.

Udviklingsmål fra skoleudviklingssamtalen

På baggrund af vores seneste skoleudviklingssamtale blev der udarbejdet følgende udviklingsmål, som vi arbejder med i det kommende skoleår:

• Skolen arbejder videre med skolens læringsmiljø, elevers trivsel og deltagelsesmuligheder.

Målet er at skabe et positivt læringsmiljø i alle klasser hvor der er fokus på at forskelligheder rummes, gode relationer og faglig udvikling. Der igangsættes en proces hvor årgangsteams tilknyttes Helle Overballe og Orkestermodelle er afsættet for udviklingen af læringmiljøerne. Orkestermodellen skal være en integreret analyse redskab på alle årgange og bl.a. skal kommende indsatser besluttes på baggrund af denne.

Link til skolens data: https://uddannelsesstatistik.dk/